Burhan G Feat. Nik & Jay - Tættere På Himlen




(Burhan G:)
Du ta'r mig..tættere på himlen, yea..

Du hvisker mit navn som ingen har gjort det før
Og vores silhouetter
Hører sammen her i natten, baby, det' så vidunderligt
Så vink farvel til dine tårer
Det' vanvittigt, jeg ved det, men vi letter
Glem tyngdeloven
Og hæng her med mig for evigt

Jeg rendte rastløs rundt i gaderne - jeg vidst' ik' hvor jeg var henne
Tro mig jeg havde brug for dig nu jeg ik' længer' alene

Det' derfor jeg synger


(Nik:)
Ohh, Ohh...

(Burhan G:)
Da jeg fandt dig var det ligesom at finde hjem
..Du har vist mig hvor regnbuen ender henne
..Hvis du vil ha' stjernerne vil jeg hente dem
..Fordi du ta'r mig Tættere På Himlen


(Nik:)
Læs mine læber..

Min baby så bangin'
Min bitch så beautiful
Du. Min verden
Kun jeg ser ilddråberne i dine øjne
Min sol
Mit måneskin
Min linedanserinde
Du. Min verden
Kun du ser mig for mig når vi' nøgne

Og du har gjort mig til en bedre mand, end den den jeg var
(End den jeg var)
Og når jeg har hvirvelvinde i mit sind, ta'r du mig i dine arme - lukker mig ind

Indtil jeg synger


Ohh, Ohh..

Hook


(Jay:)
Hop om bord på mit flyvende tæppe
La' mig ta' dig derop - hvor stjernerne bor
Dertil, hvor verdener de mødes - og drømme de gror
Du' som sendt fra oven - og smuk ligesom 1000 engle der synger i kor
Og jeg' solen bag skyerne, altid skarp, det' derfor de glor ;)
Yea, det' ik' Told & Skat - men jeg følger dig - jeg checker dig (check!)
Og jeg håber ik' de vækker mig
For jeg' væk i dig
Ligesom en gemmeleg
Du holder mig varm - selv i snevejr
Jeg vil ta' dig med alt hva' det indebær'
Du' go' for mig ligesom ingefær
Og jeg' bedre end de fleste - ingen blær! (Yea!)
Rejsen er lige begyndt
Vi to ku' rejse universet tyndt
Du er fly som et stjerneskud
Og din dreng er frisk ligesom peppermint
Shoppingture: Se mig spend'!
Baby, la' dit dankort bli'e derhjemme
Fra Louis Vuitton til Magasin
I dag ka' du godt glemme H & M
Fra dreng til voksen mand
Men jeg' så træt af voksenting
Ligesom bungyjump - vi ku' kast' os ud
Uden at vide hvor vi lander henne
Drømmene - Hva' var vi uden dem?
Kom - Svæv væk i min himmelseng
Med dig er jeg, som Himalaya
Tættere På Himlen..

Comentarios